Jak zmienić / anulować zamówienie?

Możesz samodzielnie anulować lub zmienić zamówienie, jeżeli ma ono status "nieobsłużone". Zaloguj się na swoim koncie, odszukaj informacje o zamówieniu i kliknij link "Anuluj zamówienie" lub "Edytuj zamówienie". Możesz również przejść do edycji zamówienia klikając link znajdujący się w wiadomości e-mail, którą wysłaliśmy do Ciebie po złożeniu zamówienia.

Jeżeli Twoje zamówienie ma inny status niż "nieobsłużone", to zmiana lub anulowanie zamówienia możliwe jest tylko przez obsługę sklepu. Zamówienie o statusie "realizowane", "gotowe do wysłania" lub "wysłane" mogło już opuścić nasz magazyn, dlatego nie gwarantujemy, że będzie możliwa jego zmiana lub anulowanie, chyba że obsługa sklepu potwierdzi, że jest taka możliwość.

 

 

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep (znajdujący się pod adresem luxe24.pl) przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, np. adres IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań.

Wyrażam zgodę na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, w tym z plików cookies, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę Remedium Fedoruk i Wspólnicy Sp.J. oraz jej partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności).

Niezależnie od tego, masz również prawo odmówić wyrażenia zgody na korzystanie w Internecie ze wspomnianych wyżej technologii, dostępu do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywania oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez firmę Remedium Fedoruk i Wspólnicy Sp.J. oraz jej partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). W tym celu kliknij: „ NIE WYRAŻAM ZGODY ” bądź dokonaj zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której aktualnie korzystasz (w zakresie plików cookies). Więcej informacji dowiesz się ze strony Polityka prywatności i cookies.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel